مش عارف أبدأ… ولا خايف أبدأ؟
-
تنمية بشرية
مش عارف أبدأ… ولا خايف أبدأ؟
مش عارف أبدأ… ولا خايف أبدأ؟ بقلم د. إيمان السخاوي مدرب معتمد و خبير تعليمى و مؤسس مبادرة أثر للتعليم و التدريب و التنمية المستدامة في ركن هادي من القهوة… كان قاعد لوحده، ماسك الموبايل… بيفتح… يقفل… يرجع يفتح تاني. قدامه لستة أحلام طويلة: “هبدأ جيم” “هتعلم مهارة” “هشتغل على نفسي” بس في الحقيقة… ولا حاجة بدأت. مرّ عليه صاحبه…
أكمل القراءة »